Amslod ervaringen - mooier dan het is!


"Wie kan Amslod het best beoordelen? Onze klanten beoordelen Amslod door hun beoordelingen te delen op onze website. De Amslod beoordeling door klanten is verzameld door beoordeling website van Google". Hier leest u wat Amslod klanten écht te zeggen hebben!

Mooier kunnen we het niet maken, gemakkelijker wel. Tenzij je Amslod bent: dan toon je uiteraard alleen datgene dat jouw uitkomt. De Amslod ervaringen op de website zijn uitsluitend positief en niet te herleiden naar echte klanten. We hebben de échte Amslod ervaringen voor u verzameld.

Klacht.nl - https://www.klacht.nl/amslod/

0% van alle klachten opgelost. 

Google


5 dagen geleden
Tot de aankoop gaat alles goed maar daarna gaat het fout. Fietsen worden keer op keer uitgesteld en levering heeft nog steeds niet plaats gevonden. Ook zijn ze telefonisch vaak moeilijk bereikbaar en de beantwoording van de e-mails laat ook lang op zich wachten.




2 weken geleden-
WAAROM MOETEN DIE RECLAME'S ZO IRRITANT SCHREEUWERIG ZIJN? Kap daar gewoon mee

een maand geleden
Levering is 4 weken later dan gepland. Het is wel goed opgelost en ik kan fietsen. Maar de fiets was niet helemaal compleet de lader was helaas niet mee geleverd.

Nadelen
* te late levering
* niet alles aanwezig bij de aflevering




een maand geleden
(Vertaald door Google) Blokkeer je op Facebook als je direct kritiek hebt op Almosr. Zal nooit een product van hen kopen. Meer negatieve feedback op internet. Let op !

(Origineel)
Block you on facebook when you have critism almosr instantly. Will never buy a product from them. More negative feedback on the internet. Be aware !




een maand geleden
Reeds voor 2e keer diverse spaken gebroken in zowel het achterwiel van mijn fiets alsook in die van mijn vrouw.
Op een mail wordt niet gereageerd
Op zich een fijne fiets maar de kwaliteit van de spaken zeer slecht .

1 review
2 weken geleden-

Op 23-03-2017 hebben we onze nieuwe E bikes opgehaald uit Meppel.
2 x een Hamilton SX. Na een paar maanden hebben we een service beurt uit laten voeren. Ze waren ons eerst wel vergeten maar dat kan gebeuren.


Ik wou graag een zwaardere accu. We hadden een 14.5 en nu heb ik een 17.5. Hier kan ik nu ongeveer 60 a 65 km. mee fietsen. Ze zijn met een goede oplossing gekomen en we hebben tot aan eind mei veel plezier beleeft aan onze E bikes.

Donderdag 31 mei 2018 zijn we naar Duitsland gegaan en hebben de fietsen mee genomen. Helaas had mijn vrouw op zaterdag een lekke band en was het fietsen over. Ook had ik zelf een val met mijn fiets gemaakt waardoor de trapper een klein beetje verzet was en een spaak uit het wiel los was. Op maandag zijn we naar vrienden in de buurt van Karlsruhr gereden en daar heb ik geprobeerd om naar Amslod te bellen. Helaas had ik na 45 minuten nog steeds geen medewerker aan de lijn. We hebben het toen maar opgegeven en zijn op woensdag 6 juni naar Nederland terug gegaan. Ik heb toen gelijk een service aanvraag gedaan en een bevestiging ontvangen. Maar een afspraak werd er niet gemaakt. Op maandag 11 juni heb ik wederom een melding gedaan via de site en daarna werd ik bijna gelijk gebeld voor een afspraak. Op dinsdag 12 juni komen ze de fietsen maken. Helaas, de monteur heeft 's avonds om 20.15 gebeld maar omdat mijn vrouw de telefoon niet opnam kon hij ons niet bereiken. Op dinsdag 12 juni heb ik maar weer een aanvraag gedaan voor een service beurt. En op woensdag 13 juni om 8.39 werd ik gebeld voor een nieuwe afspraak. De fiets zou gemaakt worden op vrijdag 15 juni. Het is nu inmiddels 17.00 uur en er is nog niemand geweest van Amslod. Ik heb toen maar naar kantoor gebeld en wederom werd ik doorverbonden. Alleen na 15 minuten nog niemand aan de telefoon. Bij nader inzien had ik het telefoonnummer van de monteur die mijn vrouw dinsdag avond gebeld had. Zij heeft hem gebeld en gevraagd of hij misschien nog zou komen. Hij had niets op zijn lijst staan maar was afgelopen week wel in de plaats geweest waar we wonen. Nou ja zeg. Inmiddels is het 22.29 en mijn vrouw heeft wederom een mailtje gedaan naar Amslod.
Het zal mij nu benieuwen wanneer de fietsen gerepareerd gaan worden.................................................................................................
Wij zijn wel heel erg teleurgesteld !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bron: Google Ervaringen

Henri Blei
3 reviews
54 minuten geleden

In week 24 zal mijn croft geleverd worden helaas is dit niet gelukt. En de levering werd uitgesteld naar week 26 ook dit is amslod niet gelukt. Wel krijg ik de eerste service beurt gratis voor de te late levering is mij verteld aan de telefoon.

Nu heb ik op 4-7-2018 weer gebeld naar amslod omdat ik nog steeds niks heb gehoord. Maar de fiets zal klaar zijn en de administratie zal morgen dus 5-7-2018 contact met mij opnemen. Maar helaas ook dit ga ik niet meer geloven. Ik wacht het af misschien kan ik mijn recentie nog aanpassen als het beter geregeld is.

3 reviews · 1 foto
4 weken geleden

De elektrische ondersteuning is geweldig, maar de mechanische kwaliteit bij mijn Highland is matig, rammelende ketting, gebroken remkabel, gebroken bagagedrager, nu 3 gebroken spaken. Bij andere merken fietsen ( geen elektrische, Gazelle, Giant, Koga, Jan janssen)  nog nooit last gehad van dit soort problemen. Alles wordt wel weer snel opgelost door de Amslod service afdeling, maar  ik heb denk ik het maandagmorgen product heb gekregen. Heb mijn twijfels aan de kwaliteit van deze fiets of ik heb domweg pech ! Fiets is nog geen jaar oud !

3 reviews
een maand geleden

Gisteren voor mijn vriendin naar een elektrische fiets gekeken, dikke tegenvaller. De prijzen zijn zó ondoorzichtig (nergens prijzen op de website) en voelden ons onder druk gezet door de verkoper. Je kunt nog beter een occasion bij Jetcars of Tonnie Keijzers kopen, daar wordt je minder bedonderd. Voor ons ZEKER GEEN AMSLOD.

Local Guide · 8 reviews · 10 foto's
4 maanden geleden

De klant wordt bedonderd waar die bij staat. spreken over kortingen die nergens op slaan. Maken de fiets eerst duurder om ze vervolgens af te prijzen met actie's.

1 review
9 maanden geleden-

Fietsen met zowel voorwiel motor als midden motor uit getest.
Fiets met voorwielmotor was zeer gammel, dus kies ik voor middenmotor, mar probleemhijis alleennaar in blauw verkrijgbaar en dat is niet mijn kleur
Verder zegt amslot dat een andere e bike kunt inruil en € 700 korting krijgt wordt geen eisen gesteld aan de inruiler toevallig had ik een inruiler met een defecte accu  data in eenkeer een probleem
En gold de inruil acte niet meer en was ik afhankelijk watje opkoper voor de inruil wou geven
Dit geplaats op de advertentie die amslot heeft op facebook  maar die werd met een door amslot verwijdert
Alles bij elkaar is de fiets veelste duur en kwalitatief  slecht enig snap niet dat de ANWB zichhier voor leent


2 reviews
9 maanden geleden-

wij hebben in mei 2016 2 amslod fietsen besteld met middenmotor omdat we veel in Limburg fietsen.Konden geleverd worden voor de vakantie begin juni, fietsen waren op voorraad, niet dus. Te laat geleverd en ook nog eens niet tegelijkerteid. Drama dus !!! Veel schakelproblemen gehad, nu na veel aandringen inmiddels in beide fietsen nieuwe achternaven. Actieradius is echter dramatisch, ik kom niet boven de 60km, met ondersteuning max 2. Diverse malen gemeld, geen reactie, kortom,  het komt weer neer op een oud hollands spreekwoord. "Veel beloven , weinig geven doet een gek in vreugde leven".  Een bijzonder teleurgestelde klant.

3 reviews
4 maanden geleden

Na de aangetekende brief van 5 september 2016 nooit IETS van Amslod gehoord.

Fam. Weber uit Losser

1 review · 1 foto
een jaar geleden-

Zeer slechte ervaring met dit bedrijf
Na ongeveer  20 telefoontjes over de actieradius van de accu die maar 65 km meegaat en niet de beloofde 120 km en steeds de schuld geven aan een update is er na een jaar nog steeds niets opgelost en  zijn te beroerd een andere accu aan te bieden.
Koop daar nooit een fiets alles wordt beloofd maar komen niets na
MVG Andre van Straalen

Local Guide · 45 reviews · 152 foto's
een jaar geleden-

ANWB keurd zijn eigen fietsen met 5 sterren wat slecht en totaal niet objectief geen goed woord voor over

2 reviews
8 maanden geleden

Waaredeloze fietsen. Service en kwaliteit zijn hier niets waard!!!

2 reviews
een jaar geleden

Prijzen gezocht van electrische fietsen van Amslod. Op hun site staan ze niet. Gebeld met ze. "Ze staan in de brochure". Brochure ontvangen. Ook daarin geen prijzen. Deze 'openheid' wakkert wantrouwen aan. Waarom doet Amslod zo geheimzinnig over haar prijzen? Ik kan daar diverse redenen voor bedenken: online prijsvergelijken voorkomen, aansturen op dat een verkoper je bezoekt, geen vaste prijzen hanteren. Voor mij geen Amslod.

1 review
een jaar geleden-

Wij hebben sinds de aankoop in april 2016 van een Amslod Aston een probleem met de accu ( platina plus ) en deze is inmiddels bij alle fietsen van dat type vervangen maar mijn probleem blijft zich voordoen. Via de mail verschillende meldingen gedaan maar nooit een antwoord, Via de telefoon wel toezeggingen maar die worden niet nagekomen. Wel werd een monteur gestuurd die onverrichte zaken terug ging want het was een fiets met middenmotor en die kon hij niet repareren .
In de folder staat "de koning is klant " maar in werkelijkheid is de klant de dupe van een bedrijf wat alleen maar verkoopt en klachten in de prullenbak gooit In plaats van max 150 km te kunnen fietsen is het werkelijk ongeveer 80 km en valt de ondersteuning weg. Mijn geloof in Amslod is ook weggevallen

1 review
een jaar geleden-

Slechte ervaring bij Amslod. Eindeloos veel problemen met de fietsen, van gebroken spaken tot de accu die defect is. Problemen worden niet opgelost door Amslod. Uiteindelijk door lokale fietsenmaker geholpen. Rijden nu op Sparta met lokale service in de buurt. Amslod heeft bewezen dat service bij hun ver te zoeken is! Let op: Goedkoop is bij Amslod duurkoop!

2 reviews
een jaar geleden

ik heb ook twee hamilton fietsen besteld in augustus en geleverd .maar de accu doet niet wat hij moet doen. mijn vrouuw zijn fiets heeft meer accu  voltage over dan mijn fiets . ik heb de accu s laten meten en er zit verschil in de voltage. als we de zelfde afstand af leggen  staat de mijn e op rood dan heb ik geen onder steuning meer. die van mijn vrouw heeft nog twee blokjes. ik heb de laatste keer  maar  75 km mee gefiets ter wijl  100 moet kunnen. op een accu van  150 .al veel problemen gehad  display gaat niet tegelijk met de accu zal ook nooit.daar hebben ze nog steeds niks op gevonden..maak deze fiets eerst 100 procent in orde en brengt het dan aan de man .geen half werk.

8 reviews
een jaar geleden-

Kort en goed, ik ben zeer ontevreden over mijn Hamilton in de duurste uitvoering. De aflevering was slecht. De accu bleek een verkeerde te zijn. De actieradius  is 60 km beloofd werd 150 km. De ondersteuning valt steeds weg en moet dan weer worden ingeschakeld door de schakelaar op de accu extra uit en weer in te schakelen. Inmiddels is er reeds drie keer opnieuw geprogrammeerd zonder resultaat. Op mijn klachtenmail wordt niet gereageerd, op de aangetekende brief wordt niet gereageerd en tot slot reageert men ook niet op mijn telefonische melding. In mijn werkzaam leven was ik manager van een groot landelijk servicebedrijf met 125 fte`s ik ervaar deze manier van handelen als slecht en amateuristisch.

1 review
2 jaar geleden-

Wat een slechte verkopers. Gladde praatjes en maar willen doordrukken, Als je vraagt om een eerlijk verhaal en laat merken dat je op dat moment nog geen fiets wilt kopen (omdat je je aan het oriënteren bent) hebben ze ineens geen tijd meer voor je.

Aanvulling n.a.v. uw reactie: U neemt ons nog steeds niet serieus begrijp ik? Wij zijn zaterdagmiddag 4 juni bij u in Meppel geweest om ons te oriënteren en te vergelijken. En om uw suggestieve vraag netjes te beantwoorden; Ja, onze keuze is inderdaad op een ander merk gevallen.

1 review
een jaar geleden-


De Carlton SE werd niet na 3 dagen geleverd. Kreeg een verkeerd model, per ongeluk achter gekomen. Deze fout werd hersteld door Amslod.
De actieradius was laag, een software upgrade gekregen daarover niet tevreden, moet hersteld worden.
Een erg moeizame communicatie met Amslod bij ontevredenheid en klachten. Na ruim 6 weken wachten wij nog steeds op een afspraak voor een servicebeurt na herhaaldelijk bellen, mailen etc.
1 review
een jaar geleden

wij hebben ook afgelopen week een software update gehad  ik ben er ook niet kapot van wij hebben 2x carlton se met volle accu 40 km 1 streepje weg  bij 82 km 2 de streepje weg  daarna werkt de ondersteuning niet meer  ik heb ze gemaild daar over maar  nog geen reactie terug gehad  ik hoop dat ze het snel oplossen

1 review
een jaar geleden-

site continu niet bereikbaar ,begint al slecht

1 review
19 uur geleden-

Block you on facebook when you have critism almosr instantly. Will never buy a product from them. More negative feedback on the internet. Be aware !

3 reviews · 1 foto
4 weken geleden-

De elektrische ondersteuning is geweldig, maar de mechanische kwaliteit bij mijn Highland is matig, rammelende ketting, gebroken remkabel, gebroken bagagedrager, nu 3 gebroken spaken. Bij andere merken fietsen ( geen elektrische, Gazelle, Giant, Koga, Jan janssen)  nog nooit last gehad van dit soort problemen. Alles wordt wel weer snel opgelost door de Amslod service afdeling, maar  ik heb denk ik het maandagmorgen product heb gekregen. Heb mijn twijfels aan de kwaliteit van deze fiets of ik heb domweg pech ! Fiets is nog geen jaar oud !

2 reviews
10 maanden geleden-

Carlton Se gekocht sinds April. Fijne fiets en geen opdringerige verkoper.
Hij wordt goed ingepakt geleverd. Echter niet zeer goed afgesteld.
Fiets komt uit fabriek,door te gebruiken komen er dan wat mankementjes.
Hier over gebeld en gevraagd om een service buurt. Deze blijk je ook wel te krijgen na zoveel tijd /kilometrs.

Echter nooit iets over gehoord.

Nu dus om gevraagd en dan moet je  betalen. Hierover gebeld dat ik vind dat dit niet klopt. Ik moet er nu nog over terug gebeld worden. En de gemaakte mankementen heb ik nu zelf NOG eens verholpen.
Wel mooi dat er blijkbaar een fout was gemaakt met de geleverde accu. Dit is goed afgehandeld door Amslod zelf.



Nu echter weer problemen met de fiets. Display functioneerd, ik heb echter geen enkele ondersteuning. Als je belt duurt het lang eer je iemand aan de lijn krijgt. Die in eerste al vrij snel zegt dat er een upgrate moet komen en dat nog zeker 2 weken gaat duren. 


Er wordt gezegd dat Ik kan gewoon blijven fietsen?? MET EEN ELECTRISCHE FIETS ZONDER ENIGE ONDERSTEUNING!!  daar heb ik hem niet voor gekocht.
Hij kwam erachter dat er toch een ander probleem speelt, moest het echter navragen.
Ik wacht nog steeds op een telefoontje, ALWEER.
nee de service kan beter, klant is zeker geen Koning hier.

uit eindelijk hebben ze hem toch een keer opgehaald. probleem is echter nooit gevonden en heb er ook geen last van gehad.


2017 :Een jaar later een gebroken bagage rek. ik merkte bij 1e telefoontje al dat ze een hoop geleerd hebben. werd goed en snel op gereageerd en is zonder probleem verholpen.


Mark Reijmers
2 reviews
5 maanden geleden-

Zeer vriendelijke mensen! Mijn accu haperde en toen had ik de volgende dag een nieuwe, maar ik heb ook een aantal keer gemaild, waar vervolgens niet/laat op werd gereageerd. De communicatie laat nog te wensen over. Fiets heeft net een software-update gehad, maar daar ben ik zeer ontevreden over: de actieradius is weliswaar vergroot, maar de ondersteuning is enorm afgenomen, gevoelsmatig meer dan 50%. Kortom: er zijn wel wat verbeterpunten.

1 review
een jaar geleden-

Mijn dochter heeft nu sinds mei de duurste uitvoering van de Hamilton SX met een platinium accu. Deze accu was al na 60-80 kilometer leeg terwijl die tot 150 km meekon. De fiets wordt gebruikt voor woon werkverkeer. Contact gehad met Amslod en het betrof een hele serie accus die niet goed zou zijn. Er zou een software update komen. Deze is uiteindelijk (na weken)gekomen maar probleem niet opgelost. Komt weer een nieuwe update. Duurt alweer weken. Op mail wordt inderdaad niet gereageerd en alleen als je telefonisch contact hebt wordt er een afspraak gemaakt. Omdat zij werkt verzoek om de afspraak een week van te voren te maken zodat je er rekening mee kan houden.  Als er al een afspraak wordt gemaakt wordt je eind van de middag gebeld voor de volgende dag rond de middag. Servicebeurt/garantiebeurt zou worden ingepland nog steeds niet gebeurd. Zou als compensatie ook gratis dienen te zijn. Duurt ook weken. Inderdaad klant is niet echt koning helaas omdat het product verder wel goed is. Ook geen opdringerige verkoop geweest. Wij waren ook voornemens nog 2 fietsen bij Amslod aan te schaffen maar door deze gang van zaken zeker niet meer. Jammer gemiste kans. Nu maar afwachten hoe het verder gaat


Klacht.nl

EEN DRAMAKlacht van op 13 augustus 2018 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:

In juli 2017 een Amslod fiets Hamilton gekocht. In september is de ellende begonnen. Ondersteuning werkt niet, accu werkt niet. Er is al een heel dossier met klachten. De laatste klacht is van maandag 6 augustus. De motor van het voorwiel gaat kapot. Amslod gebeld. Een monteur komt bij u langs binnen twee dagen. Aan het eind van deze twee dagen de monteur zelf maar gebeld. Voicemail: ik ben op vakantie. Donderdagmorgen Amslod gebeld. We waren erg boos, we hebben een fietsvakantie geboekt. Monteur heeft vakantie, ja communicatiefout. Er komt nu een andere monteur. We sturen de motor naar hem op. Maandagmorgen bent u de eerste. Maandag niemand gezien. Amslod gebeld, ja de motor is vrijdag! (terwijl we donderdag hebben gebeld) opgestuurd met PostNL. En dat gaat niet zo snel. Dat had toch met een spoedtransport gekund…. Nu wachten we nog steeds… Wij vinden de service van Amslod bijzonder slecht! Wij zitten nu al ruim een week zonder fiets met ondersteuning!

Gewenste Oplossing:
Er staat op hun site: BIj Amslod doen wij alles met maar een doel: Uitblinken in Klanttevredenheid! Dat is bij zoveel ellende: het geld (min het gebruik van een jaar) teruggeven. We hebben er wel een tweede accu bijgekocht.

LEVERTIJDKlacht van op 08 augustus 2018 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:
15 juni 2 fietsen besteld bij Amslod na een proefrit, de levertijd zou 6 weken zijn echter bij regelmatig bellen over de aflevering komt er elke keer 3 weken bij dus uitstel na uitstel, nu 8 augustus de fietsen maar geannuleerd.
Het is telefonisch excuus voor het ongemak en verder niets ze maken meer werk van tv reclame als van klantenservice.
Kreeg een korte mail met uw order is geannuleerd verder niets.
Dus conclusie klantenservice is niet bekend bij Amslod en dit kost ze veel klanten want de mond op mond reclame word er niet beter van, ik zal mijn familie en kennissen niet vertellen dat ze een Amslod moeten kopen.
Waardeloze zaak.

Gewenste Oplossing:
Als ze volgende week leveren met tevens een excuus voor de gang van zaken.

levertijd
Klacht van op 18 juli 2018 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:
REEDS MEERDERE MALEN GEBELD MET AMSLOT EN STEEDS EEN ANDER AAN DE TELEFOON , ook vaak verteld dat het niet de accu is maar de motor , zelfs de fietsen maker heeft naar Amslot gebeld en men zegt oh dan moet je de afstelling op de disply verhogen naar 30 dan is het over dus weer niet he ,ik wordt hier zo moedeloos van , dus weer gebeld voor de 15 ekeer . ja meneer weet je wat we doen ,we komen de fiets ophalen en u krijgt een leenfiets van ons, wat denk je we komen over 12 dagen de fiets ophalen ,nee daar wordt je blij van . (moedeloos en boos ) maar helpt geen donder.

Gewenste Oplossing:
als het allemaal wat sneller gebeurd en wat vriendelijker mag ook wel en niet tegen een man van bijna 70 zeggen haalt u de zekering er eens uit (ik ben geen fietsenmaker en heb ook geen verstand van zekeringen .

Reactie van de melder van de klacht jmvingerhoets
5 dagen geleden - Bericht van een moedeloze klant. Intussen zijn we weer 6 weken verder en weer is de fiets terug naar Amslod , net nog gebeld en 10 minuten aan de telefoon gezeten . dan krijg je eindelijk iemand aan de telefoon en die zegt doodleuk ,ik weet het niet, ben nog niet in de fabriek geweest.maar hij zal volgende week wel weer terugkomen (vorige week ook gebeld ,dan zeggen ze hij komt volgende week, NIET DUS) Ik wordt onderhand doodziek van Amslod steeds maar smoesjes verzinnen en geen afspraak na komen 9 februari de fiets binnen gekregen nu is het intussen 9 augustus en niets dan ellende met Amslod hopeloos wordt je hier van .de motor valt steeds uit, en ze doen helemaal niets ,is al 3 keer terug geweest en verrekken een nieuwe fiets te leveren . ,MOEDELOOS WORDT JE ER VAN .Jan Vingerhoets

Fietsaccu kapotKlacht van op 23 juni 2018 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:
Monteur aan de lijn gehad maandag j.l. de 18e en hij zou meteen een nieuwe accu toesturen,
Tot op heden de 23e niets ontvangen, terwij ik hem heb medegedeeld enigszins afhankelijk te zijn van mijn e-bike.

Gewenste Oplossing:
Wanneer ik de accu vandaag (zaterdag) nog zal ontvangen.

slechte behandeling en geen goede fietsenKlacht van op 22 mei 2018 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:
aankoop fietsen 1306 2017
veel pech gehad ongeveer 11 maal gerepareerd, ikzelf ben van december tot april afwezig geweesd we zijn zondag weer voor het eerst gaan fietsen
toen we terug kwamen viel spontaan de kettingkasr eraf
We hadden al angst om te gaan fietsen met deze fietsen.er liep een afspraak waarin wij zeiden dat we niets meer accepteerden van deze fietsen en dat ze nu op gehaald moeten worden en wij ons geld terug krijgen we hebben gisteren een fiets gehuurd en die ging weer fijn

Gewenste Oplossing:
dat ik snel en goed geholpen wordt en spoedig het geld op de rekening heb.
de fiets hoeft niet meer gemaakt te worden want er is geen enkel vertyrouwen meer

Hufterige verkoper in Meppel
Klacht van op 31 maart 2018 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:
Zeer onbeschofte verkoper in Meppel. Instapmodellen zijn er niet, je wordt gelokt met lage prijzen om vervolgens overdonderd te worden met een lading bullshit om een dure fiets aan te schaffen. Ga vooral naar de fietsenmaker in je eigen dorp of stad, zij zijn de specialist en niet die door provisie gedreven snotjochies van amslod. Waarschuwing voor vooral de ouderen, laat je tijdens huisbezoek zeker niet onder druk zetten. Neem minstens een paar dagen bedenktijd.

Gewenste Oplossing:
Verkopers vervangen door specialisten en eerlijk communiceren op alle kanalen.

niet geleverd wat ik gekocht zou moeten hebben
Klacht van op 19 januari 2018 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:
ik heb feb 2017 een hamelton st gekocht met een actie prijs van 1999 euro
voor 1499 euro dat zou toen volgens de adviseur als ik de fiets in voorjaar
2017 zou kopen model 2017 moeten zijn nu achteraf blijkt een model
2015 te zijn hier ben ik zeer teleurgesteld over te meer dat model 2017
een zwaardere accu hadden 17.5 amp voel me niet volgens de gemaakte
afspraak juist behandeld en gaarne een reactie van u tegemoet.

Gewenste Oplossing:
ik vind dat accu niet is wat ik gehoopt had namelijk model 2017 17.5 amp
nu uit gerust met 14.5 amp

Ondersteuning werkt niet naar behoren.
Klacht van op 01 december 2017 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:
Beste mensen,
Ik heb vorige week vrijdag de 24e november mijn nieuwe fiets gekregen. De Hamilton SX maar hij doet niet wat ik van een E-Bike gewent ben. Het is mijn vierde elektrische fiets maar dit heb ik nog niet meegemaakt.
Als de ondersteuning op 5 staat en de versnelling ook dan gaat het wel maar als ik de versnelling op 6 zet valt de ondersteuning weg en komt niet eerder terug als dat ik deze weer op 5 zet.
De fiets ziet er mooi uit maar de motor laat veel te wensen over. Ik zie dat er meerdere klachten zijn op de motor. Ik zou graag willen dat u dit spoedig oplost voor mij.

Gewenste Oplossing:
Ik zou graag willen dat hij wordt voorzien van een nieuwe motor of anders de gehele fiets terug nemen en mij de bedragen terug stort alsmede het verzekeringsbedrag van de ANWB.

Geen antwoord op Telf. bellen mailen.
Klacht van op 30 oktober 2017 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:
Geen trapondersteuning van mijn Carlton SE .
Meerderen keren gemaild moest weer bellen om contact te krijgen.
Dit moet toch beter kunnen.
Fiets is 5 maanden oud K.M. stand is 453km/
.
eerste service beurt was al aangemeld wel mail contact maar geen afspraak.

Gewenste Oplossing:
Wanneer dit opgelost is ben ik tevreden

Ondersteuning werkt niet
Klacht van op 15 oktober 2017 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:
Op zondag 15 oktober 2017 eerste fietstochtje gemaakt op mijn splinternieuwe amslod. 55 km in totaal. Slechts 2 km werkte de ondersteuning goed. Daarna werd het hopeloos. Een groot gedeelte van de tocht helemaal geen ondersteuning en een gedeelte af en toe ondersteuning, met horten en stoten. Het display gaf bij aanvang 4 streepjes aan, teken dat de accu vol is. Onderweg ging hij naar drie streepjes. Thuis gekomen nog steeds drie streepjes. Aan de acculader gelegd. Inmiddels 4 uur aan het laden en het lampje van de acculader is nog steeds rood. Morgen maar eens bellen naar amslod.

Gewenste Oplossing:
Fiets terug naar amslod. Geld terug. Fiets voldoet niet aan hetgeen ik mocht verwachten. Sprake van non-conformiteit.

service
Klacht van op 12 augustus 2017 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:
Ik heb vorig jaar juni een damesfiets bij jullie gekocht in juli heb ik met deze fiets meegedaan aan de fietsvierdaadse vanuit Emmen op de een of andere manier ben ik met mijn knie tegen het voorste spatbord terecht gekomen waardoor het spatbord door midden brak en de draagbeugel afknapte Ik heb dezelfde week er melding van gemaakt Maar tot op heden heb ik er nog niets van gemerkt of ze bij jullie iets er aan gedaan hebben met deze klacht. Ik ben het spuugzat over deze manier van zaken.Ik heb er geen goed woord over bij jullie hoe jullie met de klachten omgaan van de kopers.Afz J.Spin Veenoord

Gewenste Oplossing:
Wanneer komt hier na een jaar wachten een eind aan deze zaak.Want dan ben ik tevreden.

aandrijving doet het niet .
Klacht van op 03 juli 2017 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:
of ik hem nu op één of op negen zet het haalt niets uit.
kan de fiets niet gebruiken .en wil graag dat dit gauw verholpen wordt

Gewenste Oplossing:
zo gauw mogelijk

Uitval van ondersteuning van de ondersteuning
Klacht van op 18 februari 2017 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:
aangeschaft 2 Amslod E-bikes,
met regel maat valt de ondersteuning van onze beide E-bikes uit door diverse malen op de plus en min koppen te drukken hebben weer ondersteuning voor een paar meter fietsplezier dit gaat de helle weg zo naar onze bestemming.
Heb dit bij Amslod gemeld maar nog steeds geen gehoor hen. De beide e-bike in juni 2016 aangeschaft

Gewenste Oplossing:
Als Amslod van de beide E-bikes weer de trap ondersteuning heeft gerepareerd en naar behoren werkt

actieradius van 50 km is veel te weinig, er wordt 150 km beloofd
Klacht van op 17 januari 2017 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:
Ik heb op 26-6-2016 een Amslod Highland/Nexus8 gekocht met 9 ondersteunings nivo’s en een platina plus accu.
De fiets is geleverd op 12-7-2016 en door mijn zoon in ontvangst genomen, ik was in het buitenland.
1. Toen ik 15-7-2916 thuiskwam heb ik de fiets gecontroleerd, er bleken maar 7 versnellingen op te zitten in plaats van 8.
In een telefoongesprek werd mij verteld dat ivm problemen de 8 versnellingen niet meer geleverd werden en dat 7 versnellingen minimaal even goed waren… We zijn toen overeengekomen dat ik 50 Euro retour zou krijgen en dat is daarna keurig afgehandeld.
Tot mijn verbazing wordt er nu nog steeds met de 8 versnellngen geadverteerd op jullie website: 8 Shimano-Pro versnellingen, 9 ondersteuningsniveaus. D-Core computer besturingssysteem* Hoe zit dat nu?

2. Er wordt geadverteerd met een actieradius tot 150km: Gratis Samsung PlatinaPlus Accu upgrade naar 14.5 ampère / 36 volt = 522 Wattuur. Tot 150 km actieradius. Ik kan echter maar 50km rijden met de accu.

3. Als de display aangeeft dat de accu nog 1 kwart vol is ( 1 driehoek en 1 rechthoek) dan stopt de ondersteuning en moet ik zelf gaan trappen om op mijn bestemming aan te komen. Dit gebeurt konsekwent na elke 50 km op de teller.
4. Na veel telefoontjes en 3 software updates, die niets geholpen hebben, is de fiets opgehaald en ben ik hem een week kwijt geweest.
Op de werkorder stond bij het probleem alleen actieradius? en niet het probleem, vermeld onder 3.
Bij de werkzaamheden stond: proefrit gemaakt, fiets rijdt hard…

Ik ben nu ruim 6 maaanden verder en ben niets opgeschoten, alleen maar ergenis en veel tijd besteed om mijn probleem opgelost te krijgen.
Ik heb er geen vertrouwen in dat mijn huidige fiets herteld kan worden, anders was dit allang gebeurd. U heeft daar 3 maanden de tijd voor gehad.

De laatste reactie van Amslod op 17-1-2017:
Beste G.J. Van Kammen,

U geeft aan dat u de actieradius niet toereikend vind.

U geeft zelf aan:
91 kg te wegen
korte stukken van circa 7 km te rijden
de accu verwarmd te laden
accu/display indicatie is niet accuraat.

Aangaande actieradius.
actieradius is sterk afhankelijk van omstandigheden.

de volgende omstandigheden kunnen de actieradius negatief beindvloeden.
-lage temperatuur
-gewicht van de bereider
-zachte banden(4.5 bar is de advies druk)
-slecht wegdek
-heuvelachtig terrein.
-slecht of geen gebruik maken van de versnellingen van de fiets.
-hogere ondersteuningstanden gebruiken
-weersomstandigheden
-veel korte ritten
-accu langere tijd niet laden

Gezien uw gewicht en gebruik van de fiets is 50 km actieradius niet ongewoon
De accu indicatie op het display is altijd een indicatie en niet meer dan dat en kan dus niet gebruikt worden om accuraat de resterende kilometers in te schatten.
Als u er toch niet gerust op bent kunnen wij kostenloos u accu testen op capaciteit.

Ik heb u klacht overlegd met de directie.
En ik kan u fiets niet retour nemen of omruilen voor een nieuwe fiets.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Arjen
Servicedesk

Gewenste Oplossing:
Ik wil een nieuwe fiets, die wel naar behoren functioneert en een fatsoenlijke actieradius heeft van minimaal 100 km.
Als dit niet mogelijk is dan wil ik mijn aankoopbedrag terug en mijn anwb verzekering moet kosteloos geannuleerd worden.

Slechte Amslod fiets en slechte service
Klacht van op 07 december 2016 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel
Mijn Klacht:
Ik heb sinds januari de Amslod Carlton electrische fiets. Na een maand strandde ik op straat toen de display het begaf. Na 2 maanden waren de trappers helemaal geoxideerd.na enkele maanden kreeg ik nieuwe.
De accu met chip bleek niet goed te werken, in de laagste stand gaf hij veel te veel vermogen en hij haperde regelmatig. Na een half jaar kwam er een update en toen was dit verholpen. Rond die periode braken tijdens het fietsen spontaan de bouten van het zadel en vloog ik bijna van de fiets af. Levensgevaarlijk !! Na 6 maanden begaf de voorrem het. werd gerepareerd maar was na een maand weer stuk. Toen begon de ellende. Er zou contact worden opgenomen om de fiets op te halen. De bagagedrager was inmiddels ook afgebroken en het was een te grote klus voor service aan huis. de fiets zou opgehaald worden. Het heeft 6 weken geduurd voordat de fiets werd opgehaald ondanks herhaaldelijk bellen.
Dit is meestal niet mogelijk, vaak wordt er na 15 min. nog niet opgenomen en als dat het geval is wordt er vaak gezegd dat er dezelfde dag wordt teruggebeld, dit gebeurt dan niet.

Verder met de fiets. Na 6 weken opgehaald duurde het 4 weken voordat ik hem terugkreeg en toen bleek die niet goed gerepareerd. Verkeerde bagagedrager en de ondersteuning was ineens stukken minder.
Volgende dag werd hij weer opgehaald en is nu al bijna weer 2 weken weg. Probeerde te bellen, wordt weer niet opgenomen. Opeens bleek het mogelijk een leenfiets te krijgen, maar als ik erom vraag is er geen voorhanden.
Na meer dan 6 weken de fiets eindelijk weer thuis, er had een fout in de electrische aandrijving gezeten. Bagedrager is andere kleur wit en achterrem remt slecht, heb ik aangegeven, maar is niets aan gedaan. Nooit meer naar Amslod
Service aan huis, wat mede de reden was om de fiets te kopen kan nauwelijks gegeven worden omdat ze maar enkele service auto’s hebben rijden.
Ze zeggen afspraken te hebben met lokale fietswinkels, maar dat is geen service aan huis.
Kortom, mijn teleurstelling is groot. Ik heb spijt deze fiets bij dit bedrijf te hebben gekocht mede door de goede testresultaten van de ANWB.

De service is erg slecht en er is geen compensatie (leenfiets) wat volgens de consuwijzer echt moet als het langer dan een week duurt.
Er is totaal geen compensatie geweest voor het ongemak dat ik heb gehad. Mij werd verschillende keren verweten iets verkeerd gedaan te hebben. Hoe kan het dat je fiets verkleurd is, wat heb je ermee gedaan? Blijkt later bij aflevering een medewerker te vertellen dat de 2016 fietsen een ander kleur wit zijn dan de 2015 fietsen.
Wat heb je met je rem gedaan dat die stuk is, dat hebben we nog niet eerder gehad. Ongeloof en niet klantvriendelijk !!!
Jago Koch

Gewenste Oplossing:
Er si 6 weken lang totaal geen compensatie geweest voor het gemis van de fiets, en regelmatig werd ik op de problemen aangesproken.
Ik vind het belanggrijk dat mogelijke kopers bij Amslod op de hoogte worden gebracht van de slechte service daar.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amslod klacht Kassa TV - Amslod accu probleem

Amslod sponsor van NOS Tour de France?